Обліковий запис УКУ

та університетська службова поштова адреса логін@ucu.edu.ua

Обліковий запис УКУ - комбінація логіну та паролю для доступу до систем та сервісів університету.

Для кожного вступника та працівника УКУ, на час навчання чи роботи в УКУ,  відділом ІТ створюється:

   обліковий запис УКУ:    логін
   та початковий пароль:    пароль

Обліковий запис, разом із доменним іменем УКУ, формують службову адресу електронної пошти користувача УКУ:  логін@ucu.edu.ua

Обліковий запис УКУ та відповідну адресу ел. пошти отримують усі працівники та студенти університету (користувачі УКУ). Обліковий запис та ел. пошта УКУ надаються користувачам на час навчання (роботи) і можуть використовуватись виключно у навчальних чи службових цілях.

ПРИМІТКИ:

1. Обліковий запис та адреса ел. пошти користувача УКУ незмінні на весь час навчання чи роботи в університеті та використовується як ідентифікатор користувача і канал офіційної комунікації. Вся комунікація, пов’язана із навчанням чи роботою в УКУ, повинна проводитися виключно з адрес логін@ucu.edu.ua.

2. Користувачі не повинні використовувати обліковий запис УКУ (електронну адресу користувача УКУ) логін@ucu.edu.ua для реєстрації на зовнішніх непрофільних сервісах, таких як онлайн-магазини, особисті передплачувані сервіси, сервіси перегляду фільмів і т.п., які не використовуються університетом в роботі або навчальному процесі.  Для особистих цілей, користувачам слід користуватися своїми приватними електронними адресами.

3. Більшість користувачів, крім ел. пошти логін@ucu.edu.uа, мають приватні адреси, які теж можуть обслуговуватися сервісом gmail.com (наприклад: [email protected]) чи використовувати SSO від Google. При роботі із корпоративними системами університету просимо контролювати, що активним обліковим записом сесії є логін@ucu.edu.ua.

Обліковий запис УКУ є ідентифікатором користувача у внутрішніх системах УКУ:

  · домен УКУ - доступ до ПК в авдиторіях, переговорних кімнатах та комп’ютерних класах (логін@ucu.edu.ua + пароль),
  · доступ до WiFi в будинках УКУ (логін@ucu.edu.ua + пароль).

Детальніше про WiFi в УКУ.

Після створення, обліковий запис УКУ автоматично реєструється в ряді внутрішніх та зовнішніх сервісів. Інтеграція облікового запису УКУ з іншими сервісами надає користувачам право доступу до ряду ліцензованих онлайн сервісів та послуг, які передплачує університет, та надає можливість отримати до них доступ без додаткової реєстрації (логін@ucu.edu.ua + пароль).

Перелік сервісів може змінюватися, основні сервіси:

  · G Suite - університетська ел.пошта, календар, Google Drive, Google Docs та інші;
  · MS Azure - Продукти Microsoft, включно з пакетом MS Office, MS Teams.;
  · CMS Moodle - система управління навчальними курсами cms.ucu.edu.ua;
  · UCU Workplace   - комунікаційна та соціальна платформа для працівників УКУ;
  · portal.ucu.edu.ua - довідники, розклади, бронювання кімнат та техніки, запити на довідки, звернення до відділів УКУ;
  · Grammarly - система перевірки правопису.

Детальніше про сервіси, які надає відділ ІТ.

Пароль облікового запису та його зміна 

Після реєстрації, користувачі отримують дані свого облікового запису та пароль.

Початково, пароль облікового запису однаковий для всіх університетських сервісів. На сервісі ел. пошти webmail.ucu.edu.ua (gmail.com), користувач може змінити свій початковий пароль. Зверніть увагу: ця зміна пошириться на усі сервіси G Suite, при цьому пароль до інших сервісів УКУ залишиться попереднім.

Для зміни паролю для решти сервісів, можна скористатися ресурсом http://recovery.ucu.local/ (зверніть увагу, з метою убезпечити дані, доступ можливий із внутрішньої мережі університету).

Таблиця сервісів та відповідності паролів (початково Пароль1=Пароль2):

 
  Сервіс   Пароль   Як змінити
Електронна пошта та сервіси google (логін@ucu.edu.ua) Пароль1 https://myaccount.google.com/security
Логування в аудиторії (логін) Пароль2 http://recovery.ucu.local/
CMS UCU (логін) Пароль2
WiFi-UCU (логін) Пароль2
Office 365 (логін@ucu.edu.ua) Пароль2
Grammarly Самостійна реєстрація з ел. поштою @ucu.edu.ua



Безпека облікового запису

Просимо пам’ятати про вашу відповідальність за безпеку в роботі із даними вашого облікового запису. За жодних обставин, не передавайте нікому свій пароль облікового запису чи дані доступу до сервісів університету. Недбалість, чи безпечність в роботі з даними облікового запису УКУ може створити загрозу цілісності ваших даних та даних ваших колег, створити загрози безпеки для систем університету.

Просимо перейти на сторінку Правила безпеки та уважно ознайомитися з інформацією щодо безпечного використання облікового запису УКУ.

Налаштування середовища на робочому комп’ютері та мобільних пристроях


Заохочуємо користувачів налаштувати особисті комп’ютери та мобільні пристрої на використання облікового запису УКУ (на мобільних пристроях - поряд із іншими приватними обліковими записами).

В першу чергу, це стосується:

  · налаштування ел. пошти;
  · календаря Google;
  · мобільних аплікацій CMS Moodle;
  · МS Office 365;
  · MS Teams та інших.

Виникли питання?

Зверніться за допомогою до технічної підтримки УКУ електронною поштою на [email protected].

Будемо раді вам допомогти!