Навчання в змішаному форматі

Нижче пропонуємо вашій увазі документи, в яких описано технічні особливості використання обладнання авдиторій та методику використання ПЗ для дистанційної роботи на зразок MS Teams.

Особливості проведення занять в змішаному форматі для викладачів


Інструкція для викладачів


Особливості проведення занять в змішаному форматі для студентів-асистентів

 

Інструкція для студентів-асистентів

Службові облікові записи студентських груп. Цей документ лише для внутрішнього використання, то ж доступний з уківської поштової скриньки (@ucu.edu.ua). Якщо у вас показує сторінку з запитом на доступ - перевірте яким обліковим записом Google ви намагаєтеся його відкрити. Детальніше про обліковий запис УКУ: it.ucu.edu.ua/account.

Також, звертаємо увагу, що ці інструкції виключно технічні та стосуються лише використання обладнання авдиторій. Наполегливо рекомендуємо ознайомитися з матеріалами та зареєструватися на вебінари ЦЕНІТ з дидактики та методики використання різних інструментів, а також переглянути наступні сторінки:
https://ceit.ucu.edu.ua/golovna/return-to-campus/
https://ceit.ucu.edu.ua/resursy/ms-teams/

Якщо у вас виникають труднощі з будь-якими технічними питаннями - зверніться на гарячу лінію ІТ-відділу за номером 067 310-89-78 або на е-мейл [email protected]